Wat ze zeggen

Beleving

De levering van ieder product of dienst is een cruciaal element in de beleving van een klant. De beleving zorgt ervoor of jouw product in het geheugen van jouw doelgroep blijft hangen, nietwaar?

Het is mijn streven aanwezigen te leren over marketing. Hierbij laat ik waarheden los, iedere situatie is weer verschillend. Ik spoor tot denken aan, waardoor deelnemers geneigd worden tot actie over te gaan. De beste woorden na de “beleving” van de workshop zijn signalen voor herhalingsaankoop, zoals “Een workshop van EvokedSet zou ik zo weer bijwonen.”

 

Reacties en ervaringen

Hieronder enkele leuke reacties op de workshop Evoked Set.

 

“Baye! Je weet mensen op een leuke manier te leren hoe ze meer omzet en meer klanten kunnen krijgen met je workshop EvokedSet. Interessant!”

Linda WijmaAccountmanager, Maandag®

 

“Baye! Afgelopen donderdag mocht ik jouw presentatie over EvokedSet bijwonen. Je begon op zeer originele wijze met de hand-outs en noemde jouw presenteren “4.0”.

Al hoewel ik je langer ken – en we tot heden vooral goede gesprekken aan de bar hebben gehad – verbaasde het me in positieve zin dat jij over dit onderwerp zeer bekwaam bent!

Bij alle vragen die vanuit de zaal werden gesteld kwam een antwoord en zeker geen standaard antwoord. Het waren messcherpe analyses.

Joost Bakker | Eigenaar Rederij Vooruit | Rederij Vooruit op Facebook

“Baye, jouw workshop bij de Young Professional Borrel Leeuwarden was super geslaagd. Je brengt het met zeer veel enthousiasme. Goed verhaal, ik geef je een 9 voor deze workshop.”

Margreet Dröge | Mederwerker Marketing, Communicatie, & Coöperatie Rabobank | Bestuur Young Professionals Leeuwarden

 

Aan alle deelnemers

Hartelijk dank en veel succes met het bereiken van doelgroep en nieuwe klanten. Graag tot ziens!

Ook deelnemen?

Neem contact op en graag tot ziens!

Ga voor je klant
Facebook
Twitter
LinkedIn
LinkedIn
Email